Agne on turu- ja kasutajauuringute vallas töötanud üle 20 aasta. Hetkel juhib ta Pipedrive'is turu- ja kliendiuuringute osakonda, kus on töötanud nüüd juba pea 4 aastat. Enne Pipedrive'i töötas Agne uuringufirmas Kantar Emor, kus ta nõustas kliente erinevatest valdkondadest, juhtis erinevatel aegadel sealset meedia ning hilisemas etapis ka kliendistrateegiate osakonda. Agne omab suurt kogemust eelkõige turu-uuringute vallas, Pipedrive'is töötamine on lisanud sinna nüüd juba ka päris korraliku UX valdkonna kogemuse. Pipedrive'is kehtib põhimõte - igaüks helistab! Agne jagab konverentsil kogemust, kuidas organisatsioonis kliendiuuringuid nii korraldada, et igaüks sellega hakkama saab ja saadud sisendit arendustöös kasutada oskab.
Aku on töötanud Dotis ajast, mil see taassündis eraldi üksusena. Noorema õigusdisainerina osaleb ta sisuliselt kliendiprojektide igas etapis. Aku esindab õigusvaldkonna uut põlvkonda ja tulevase juristina usub ta tõesti, et on aeg muutusteks. Ja muutused saavad alguse meist endist. Enamik inimesi nõustub, et õigusteenust pole tegelikult üldse disainitud. Tavaliselt keskendume muutuste tehnilisele poolele, nt tehisintellektile, plokiahelale või automatiseerimisele, kuid tegelikult peavad muutuma ka õigusabi pakkumise mõtteviisid. Õigusdisain tutvustab uutmoodi mõtteviisi. Aku ja Christine jagavad Doti kogemuslugusid, millel on mõõdetavad tulemused ja loodetavasti innustab see kuulajat disainmõtlemise meetodeid proovima. Inimkeskse lähenemise eest õigusteenustele pälvis Dottir Attorneys 2020 aastal Soome maineka disaini rakendamise auhinna Fennia Prize peaauhinna Grand Prix.
Anton Schubert on  jätkusuutlike digilahenduste ekspert. Ta on töötanud üle 25 aasta üleilmsete klientidega paljudes disainibüroodes Euroopas ja USA-s. Antoni kogemus hõlmab koostööd mitme valdkonna juhtivate kaubamärkidega nagu VW, Samsung, Prada, Lufthansa, Ford, Vodafone, Allianz, Nestle, Arla ja P&G. Ta on loonud ja juhtinud edukaid disainimeeskondi Helsingis, Stockholmis ja Londonis paljude brändistrateegia, disaini ja digitaliseerimisega tegelevates ettevõtetes. Täna on Anton Gofore Good Growthi asutaja ja arendusjuht. Gofore eesmärk on toetada kliente jätkusuutlikuks ümberkujundamisel nii avalikus kui ka erasektoris. Konverentsil veab Anton praktikumi Digital is Physical – Toward Sustainable Digitalisation.
Bård Annweiler on 2001. aastal loodud auhinnatud Norra disainiagentuuri Mission üks kaasasutajatest. Tal on üle 20-aastane kogemus erinevates sektorites ja brändingu projektide juhtimises strateegiast elluviimiseni. Tuginedes oma kogemustele ja olles aktiivne liige mitmes juhatuses, aitab ta Skandinaavia juhtivatel ettevõttetel ümber mõtestada suhtluse nii oma klientide kui ka töötajatega. Bård aitab organisatsioonidel sõnastada ja ellu viia selgeid ning usaldusväärseid brändistrateegiaid, mis põhinevad tähendusrikkal eesmärgil. "Inimesed suhestuvad brändidega, mis panustavad maailma mõtestamisesse." Oma esitluses illustreerib ta, kuidas identiteedi ja eesmärgi ühendamine võib kaasa haarata kliente, töötajaid ja investoreid. Bårdi sõnul seisneb selge eesmärgi väärtus selles, et see on tänapäeva ettevõtete ja brändide äriedu peamine põhjus.
Christine on Dot. ridade uusim liige. Legal Design Summiti veteranina on ta juba pikka aega jaganud  kirge paremate õigusteenuste vastu ja on oma noorema õigusdisaineri rollis nagu kala vees.Christine on loov probleemide lahendaja ja tulevane jurist, kes leiab, et disaini ja õiguse ühendamine on õiguspraktika jätkusuutlikkuse võti, olenemata valdkonnast või tööstusest. 
Hegert on nõrkade kätega ratastoolikasutajatele abivahendeid arendava ettevõtte Vahva Solutions asutaja ja partner. Lähtudes oma elus veendumusest, et kõigele leidub lahendus, on Hegert pidevalt nihutanud piire, mis kaelatrauma tagajärjel ratastooli jäänud inimesi, sealhulgas teda ennast, kammitseda võiksid. Aktiivne karjäär IT-ettevõtjana on toonud Hegertile tunnustust auhinnatud veebilahenduste läbi, tema töid on hinnatud nii Kuldmunade, Disaini- kui Internetiauhindadega. Abivahendite arendamisega liikumispuudega inimestele võimaldab Hegert oma saatusekaaslastel üle maailma saada tagasi ühe olulisematest oskustest, mille trauma või haigus on neilt võtnud – iseseisvuse igapäevaeluga hakkamasaamisel. Vahva Solutsionsi haarats I Can Grab on tänaseks jõudnud klientideni Eestis ja Suurbitannias ning sisenemas uutele turgudele Euroopas. Kuidas isiklikust kogemusest ja vajadusest sündis elumuutev toode, räägib Hegert kasutajakeskse disaini plokis.
Helen on tarkvaraarendusettevõtte Nortal partner ja loovjuht. Ta on loonud ulatuslikke kasutajakogemuse lahendusi nii avaliku- kui ka erasektori ettevõtetele Ameerika Ühendriikides, Saksamaal, Soomes, Eestis ja Araabia Ühendemiraatides. Lisaks on ta välja töötanud ja disaininud tooteid arvukatele idufirmadele. Heleni supervõimete hulka kuuluvad ka praktilised töötoad, mille abil on ta aidanud vormida äriprotsesse, tooteid ja teenuseid juhtivatele globaalsetele ettevõtetele, võimendades seeläbi nende konkurentsieelist.  Helen avab oma ettekandes disainisüsteemide tausta, mis võimaldavad meeskondadel kogu ettevõttes kiiremini teha paremaid disainiotsuseid, rakendades läbiproovitud disainipraktikate süsteemi ja kasutades juba olemasolevaid disaniplokke. Nii saab klientidele pakkuda ühtset ja integreeritud kasutuskogemust ja skaleerida innovaatilisi lahendusi, mis haaravad kaasa kõik peamised sidusrühmad.
Pärast bakalaureusekraadi omandamist logistika erialal ja magistri läbimist tarneahela juhtimisel, omandas Jaan kogemusi erinevates valdkondades. Ta on töötanud juhtimiskonsultandina Ericssoni siseüksuses, aidates Ericssoni juhtkonda strateegiliste ning operatsiooniliste täiustustega. Tagasi Eestisse kolides oli Jaan meditsiinivaldkonna iduettevõttes COO, juhtides nii toote arendust kui ka neeruasendusravi kvaliteedi monitoorimise sensori kliinilisi uuringuid. Tänaseks on Jaan leidnud oma tee tagasi transpordisektorisse, olles Comodules Tuul e-tõukerataste rentimist võimaldava äri juht. Konverentsi jagab Jaan kogemust, kuidas disainiti maailma vastupidavaim ja sääsvaim sähku Tuul.
Jane on disainmõtlemise treener ja usub inimkesksesse disaini. Disaini mõtteviis ja disainitööriistade kasutamine muudab meie igapäevatöö tähendusrikkamaks - sest teame, kellele ja millist väärtust loome ja tõhusamaks - sest keskendume asjadele, mis on olulised.​ Selle usu andis Janele 6 aastat Eesti Disainikeskuse juhina teenusedisaini ja disainmõtlemise koolituste, meistriklasside ja äri- ja avaliku sektori innovatsiooni programmide läbiviimise kogemus. Täna viib Jane läbi disainmõtlemise praktikume Design Mindsi, Miltton Sisu ja Tank klientidele. Jane on Disainmõtlemise konverentsi algataja, kuraator ja moderaator.
Jim Kalbach on tuntud autor, esineja ning disaini, kliendikogemuse ja strateegia treener. Praegu on ta juhtiva digitaalse veebitahvli MURAL peaevangelist. Jim on kolme raamatu autor: „Designing Web Navigation” (O’Reilly, 2007), „Mapping Experiences” (O’Reilly, 2016) ja kõige hiljutisem „The Jobs To Done Playbook” (Rosenfeld, 2020). Samuti on ta haridusliku ja koolitava sisuga veebipõhise tööriistakasti JTBD Toolkit asutaja ja juht. Jim peab blogi aadressil experinginformation.com ja säutsub @jimkalbach. Konverentsil viib Jim läbi interaktiivse sessiooni, mis aitab mõista, kuidas klientide vajaduste kaardistamiseks JTBD tööriistakasti kasutada.
Josina Vink on Oslo arhitektuuri- ja disainikooli (AHO) teenusedisaini dotsent ja Center for Connected Care (C3) disainijuht. Josinal on üle kümne aasta pikkune rahvusvaheline kogemus teenusedisainerina avalikus sektoris, kus ta on töötanud Kanadas, Ameerika Ühendriikides ja Rootsis. Oma praktikas on ta välja töötanud uusi teenuseid, kujundanud poliitikaid,  juhtinud ja viinud ellu sektorite üleseid uusi praktikaid ja sotsiaalseid protsesse. Disainmõtlemise konverentsi raames juhib Josina ühepäevast teenusedisaini praktikumi Shaping Social Structures  in the Public Sector. Praktikum on mõeldud kogenud teenusedisainerile ja aitab mõista nähtamatuid sotsiaalseid struktuure (rollid, veendumused, reeglid, normid), et neid disainiprotsessis oluliste muutuste elluviimiseks teadlikult ümber kujundada.
Juho on Soome riikliku postiteenuste ja logistikaettevõtte Posti disainijuht. Ta juhib meeskonda, mis aitab Postil ellu viia viimase 380 aasta suurimat ümbersündi, kasutades selleks strateegilist teenusedisaini omnikanalite juhtimiseks. Juhol on üle 20-aastane kogemus disainerina, loovmeeskondade eestvedajana ja disainistrateegina ning ta jagab oma kogemust erinevates organisatsioonides üle maailma ka vabakutselise disainikultuuri nõustajana.
Kristi on Miltton New Nordicsi kaasasutaja ja partner. Nõustamisvaldkonnas on tal 25-aastane töökogemus ja tema asutatud Miltton JLP alustas tegevust 2005. aastal. Kristit paeluvad enim inimeste arendamine, ettevõtete muutuste nõustamine ja muutuste kommunikatsioon ning uute ühiskondlikult mõjusate ettevõtmiste käivitamine.​ Kliente nõustab Kristi tuginedes pikaajalisele pangandussektori kogemusele Hoiupangas, Hansapangas ja Swedbanki Stockholmi peakontoris ning Eesti Energia kommunikatsiooni ning Eesti valitsuse kommunikatsioonibüroo juhtimisele. Ta on omandanud suhtlemistreeneri kutse ning eest vedanud mitmeid ettevõtete organisatsioonidisaini, teenusedisaini või kliendikogemuse arenguprojekte. Kristi juhib konverentsil juhi juttude vestlusringi.
Marihum on disainer, kes keskendub oma töös äristrateegiate ja organisatsiooni ökosüsteemide ümberkujundamisele, toetudes inimese käitumise uurimise,le, tehnoloogia rakendamisele ning tulevikustsenaariumide väljatöötamisele. Tema võtmetegevused on protsesside ümbermõtestamine ja -kujundamine parendamaks kliendi- ja töötajakogemust ning äriideede ja -mudelite mõtestamine, et nendega turule jõuda. Praegu töötab Marihum disainifirma eFM disainidirektori ja väärtuste juhina. 2015. aastal asutas ta disainerite kohtumistel, aruteludel ja teenusedisaini meetodite ja trendide uuringutel põhineva disainikogukonna Service Design Drinks Milan (SDDM). Aastal 2020 asutas Marihum globaalse koostööuuringu Transforming Designers, mille eesmärk on hinnata, arutada ja kujutleda disaini rolli ja arengut kogu maailmas.  Marihum mõtestab oma ettekandes lahti SDDMilani uuringuid disaineri rolli arengust ja koos rolliga muutunud mõjust ettevõtetele.
Mark juhib Novo Nordiski disaini- ja UX-meeskondi, kus keskendutakse uudsetele ravimite  jaotusseadmetele ja sellega seotud süsteemidele. Tema meeskond on pühendunud läbimõeldud ja terviklike kasutajakogemuste loomisele, mis muudavad krooniliste haigustega inimeste elu ning Novo Nordiski portfooliosse tõeliselt kasutajakesksete pakkumiste loomisele. Enne Novo Nordiskiga liitumist ja Kopenhaagenisse kolimist oli Mark USA-s Cambridge'is asuva Teva Pharmaceuticalsi digitaalse tervise osakonna loovjuht. Lisaks oli Mark dotsent nii Rhode Islandi Disainikoolis (RISD) kui ka Massachusettsi Kunsti- ja Disainikolledžis (MassArt), kus tema juhitud kursused keskendusid disaini ja ettevõtluse ristumiskohtadele. Juhi juttude vestlusringis jagab Mark kogemust, kuidas juhtida disainimeeskondi ja kuidas organisatsioonis disaini mõju mõõta.
Chalmersi tehnikaülikooli magistriõppe ajal juhtis Simon oma e-äri. Viimased 10+ aastat on Simon keskendunud virtuaalse ostukogemuse parandamisele. Algul erinevatel juhtivatel positsioonidel Rootsi finantstehnoloogia ettevõttes Klarna ja nüüd juba neli aastat logistikaga tegeleva ettevõtte Budbee ehitamisega. Simon on olnud osa Budbee arendamisest ettevõtte praegusele positsioonile ja jagab oma ettekandes disainiteekonda, kuidas jõuti  Põhja-Euroopa juhtivaks jätkusuutlikuks nn viimase miili tehnoloogia ettevõtteks.
Praktiline visionäär ja üleilmselt tunnustatud arvamusliider Stefan on juhtimiskonsultatsioonifirma McKinsey vanemekspert ja disainidirektor. Maailmas esimesena teenusedisaini magistrikraadi omandanud energiast pakatav 18-aastase rahvusvahelise kogemusega Stefani eesmärk on võimestada organisatsioone, käivitades muutusi ettevõtetes inimeste juhitud innovatsiooni abil, mis aitab neil ületada klientide tulevikuootusi. Üleilmses teenusedisaini kogukonnas on ta kliendikogemuse meister ja ekspert, mainekas kõneisik ja eestvedaja. Stefan avab konverensti ettekandega, mis tutvustab McKinsey poolt 2018. aastal läbiviidud uuringut The Business Value of Design, kommenteerides ja ilmsestades seda oma isiklike kogemustega.
Tanel on KappaZeta asutaja ja ta töötab selle nimel, et teha satelliitseire poolt pakutav kasu kõigile kättesaadavaks. Ta on kaugseire valdkonnas tegutsenud üle 10 aasta ja tal on PhD geoinformaatikas. Ta panustas arendustöösse mille tulemusena võttis PRIA 2018. aastal kasutusele maailma esimese kogu riiki katva niitmise tuvastamise süsteemi. Täna aitab ta pakkuda analüüsivalmis satelliitseire andmeid teadus, arendus, ruumianalüüsi ja konsultatsiooni ettevõtetele. Samuti arendab ta teenuseid põllumajanduse ja kindlustuse sektorile. Konverentsil räägib Tanel satelliitseire baasil põllukultuuride monitooringu teenuse CropCop arendamisest Disaini meistriklassi raames.
Tanja on 25-aastase kogemusega jätkusuutlikkuse ja pakendiarenduse ekspert, kes mõistab süvitsi FMCG (kiiresti liikuvate tarbekaupade) tööstuse väärtusahela vajadusi ja edu saladust. Ta on kirglik tõenduspõhise jätkusuutlikkuse suhtes ja otsib pidevalt võimalusi äritegevuse edendamiseks. Tanjal on juhtimiskogemus tuleb erinevate pakendi väärtusahela ettevõtete jätkusuutlikkuse ja arengu valdkonna positsioonidest nii tarnijate kui ka kaubamärgiomanikega, eriti toiduainete ja jookide vallas. Ta on juhtinud Soome toiduainetööstuse ettevõtete Valio ja Atria pakendiarendust, sealhulgas ka rahvusvahelise äri suunal. Praegu juhib ta 36 riigis tegutseva ja 80 tootmiskohaga üleilmse pakenditootja Huhtamäki globaalset jätkusuutlikkuse keskust.
Theresel on üle 25 aastane rahvusvaheline kogemustepagas juhtimisest, strateegiast, äriarendusest, müügist ja turundusest. Ta on juhtinud nii ülemaailmseid kui ka EMEA tasandi (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika) ettevõtteid ning keskendunud eriti just ettevõtte kasvule ja ümberkujundamisele, brändikapitali loomisele ja eesmärgipärasele juhtimisele. Tal on majandusteaduste magistrikraad Soome Åbo Akademi-st. Therese on viimase 6 aasta jooksul töötanud äristrateegia konsultandina, töötades koos juhatuse liikmete ja C-taseme juhtidega, et ehitada tulevikumaailma sobivaid ettevõtteid. Thereset kannustab töö inimeste ja organisatsioonidega: neid inspireerides ja energiat andes võimaldab ta neil olla parim versioon endast. Therese osaleb Juhi juttude vestlusringis.
Tom on olnud vabakutseline tootedisainer, konsultant ning disaini- ja loovjuhtimise vanemõppejõud. Nüüd on ta ANTI brändistrateeg ja juhtivpartner Bergenis. ANTI on multidistsiplinaarne agentuur, mille stuudioid leiab üle terve Norra. Nad tegelevad nii disaini- ja reklaamiprojektide, tehnoloogia ja ettevõtluse arendamise kui ka telesaadete ja filmide tootmisega. Tom töötab koos omanike ja juhtidega, et viia nende bränd tulevikku, kasutades kultuurilisi teadmisi, digitaalset disainmõtlemist ning traditsioonilisi brändi planeerimise ja ärinõustamise oskusi, et luua strateegiaid, mis käivitavad kultuuriliselt murrangulisi ideid. Ta on ka RSA (Royal Society of Arts) ühingu liige, kuid mis kõige tähtsam – kahe poisi isa, kes tuletavad talle meelde, mis on tegelikult oluline. Tom avab konverentsil väga spetsiifilise ja ainulaadse kasutajate kaasamise protsessi tausta, millega loodi narkomaanidele elupäästev vastumürgi kapsel Ventizolve. See oli ka ülimalt poliitiline projekt, mille võimaldasid tuulesuuna muutused uimastisõjast kahjude vähendamise poliitikale. See on disaineritele uus maailm, kuid selline, mis on emotsionaalselt olnud äärmiselt tasuv. Projekt on alles alguses, kuid ainuüksi esimese kuue kuu jooksul kasutati Ventizolve Norras elu päästmiseks 600 korda. 
Gofore Eesti tegevjuhina vastutab Tuuli rahvusvahelise äriarenduse eest, mille eesmärk on ehitada eetiline digimaailm. Tuuli on majandusteaduste doktor ja olnud aktiivne ettevõtete sotsiaalse vastutuse ja ringmajanduse edendamisel ning nõustamisel. Aastaks 2021 on ta tunnistatud Euroopa 25 olulisima naisjuhi hulka tarkvara vallas. Tema eriline oskus on koostöömudelite väljatöötamine ja rakendamine, mis edendavad ühisloomet ja sidusrühmade kaasamist. Enamik edukatest ümberkujundamistest on tänapäeval sama palju seotud inimeste ja organisatsioonide käitumise muutmisega kui ka tehnoloogiaga. Koos muudame väljakutsed võimalusteks. Tuuli on praktikumi Digital is Physical – Toward Sustainable Digitalisation kaasmoderaator.